loading...
سلام بر مهدی(عج )
مهدی علوی بازدید : 111 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)
انگار حرف دل بسیاری بود اما جرات بیانش نبود. از جای برخاستن و کف زدن های مکرر نشان می داد که 'همه از هندسه غلط بین المللی خسته شده اند'.
سرویس سیاسی جهان نیوز:  رهبر همه را بار دیگر به روزهای نخستین انقلاب اسلامی برد و یاد سخنرانی های آتشین امام راحل انداخت که بلوک شرق و غرب را در هم می شکست و زبان مستضعفان عالم بود. دیروز هم یدیعوت آحارانوت صهیونیستی نوشت: سخنرانی رهبر ایران 'آتشین' بود.

انگار حرف دل بسیاری بود اما جرات بیانش نبود. از جای برخاستن و کف زدن های مکرر نشان می داد که 'همه از هندسه غلط بین المللی خسته شده اند'.
 
چهره های حاضران پس از سخنرانی روشنگرانه رهبر تایید می کرد که حرف‌ها آشناست و به دل نشسته است؛ گویا همه دردکشیده سلطه‌طلبی استکبار بودند و منتظر شنیدن این نطق تاریخی.

بی شک
سخنان رهبر انقلاب فقط افشای جنایات زورگویان عالم و ساختار ضدعدالت سازمان ملل نبود بلکه پر بود از راهکار و پیشنهاد عدالتخواهانه و راهگشا که نه تنها راه را بر ادامه سکوت مدعیان صلح و دموکراسی دنیا بسته که هیچ راهی هم برای بی توجهی و توجیه سران سلطه باقی نگذاشته است.
دیروز آن دسته سیاسیون داخلی که بر خود نام 'اعتدال گرا و اصلاح طلب' گذاشته اند، به رمز محبوبیت انقلاب، پیر جماران و 'رهبر دل جوان' ایران در میان امت اسلامی و مستضعفان عالم بیشتر پی بردند و اگر منصف باشند اذعان کرده‌اند که راه و رسم در افتادن با زورگویان عالم همین پایداری 'منطقی و مستدل' بر اصول و ارزش‌ها و قاطعیت و شجاعت در موضع‌گیری‌هاست؛ که سخنرانی رهبر انقلاب نمونه مثال زدنی و تحسین برانگیز آن است؛ باشد که الگو بگیرند سیاسیون گرفتار خط و خطوط سیاست!
 
رهبر دیروز 'نجابت' بسیاری هم به خرج داد؛ او حتی یک کلمه درباره 'محور مقاومت در برابر غده سرطانی خاورمیانه' و هجمه ناجوانمردانه و تروریستی آمریکا، ترکیه و چند دیکتاتور عرب به سوریه سخنی به میان نیاورد؛ زیرا می دانست نظر سران نم درباره بحران سوریه مشترک نیست. هرچند مواضع جمهوری اسلامی در این باره بحق و منطقی است اما ایشان به زیرکی ترجیح داد مشکل سوریه از راه درست خود پیگیری شود.

سخنان رهبر انقلاب فقط افشای جنایات زورگویان عالم و ساختار ضدعدالت سازمان ملل نبود بلکه پر بود از راهکار و پیشنهاد عدالتخواهانه و راهگشا که نه تنها راه را بر ادامه سکوت مدعیان صلح و دموکراسی دنیا بسته که هیچ راهی
رهبر دیروز 'نجابت' بسیاری هم به خرج داد؛ او حتی یک کلمه درباره 'محور مقاومت در برابر غده سرطانی خاورمیانه' و هجمه ناجوانمردانه و تروریستی آمریکا، ترکیه و چند دیکتاتور عرب به سوریه سخنی به میان نیاورد؛ زیرا می دانست نظر سران نم درباره بحران سوریه مشترک نیست.
هم برای بی توجهی و توجیه سران سلطه باقی نگذاشته است.

نطق تاریخی رهبر انقلاب همه اش خواندنی و مهم است اما برخی جملات طلایی تر از بقیه اند که بارها باید به گوش زورگویان دنیا و مسببان ظلم و جنایات کنونی خواند.

جملات طلایی سخنرانی رهبر معظم انقلاب در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد
 
1- نظام سلطه به کمک ابزارهای رسانه ای خودهرسخن حقی رادروغ وهرمطالبه حقیقی رایاغی گری می خواند.
 
2- اعتراض ها در اروپانشان دهنده ی لبریزشدن صبروتحمل ملت هاست.

3- شوراى امنيت سازمان ملل داراى ساختار و سازوكارى غيرمنطقى، ناعادلانه و كاملاً غير دموكراتيك است؛ اين يك ديكتاتورىِ آشكار و يك وضعيت كهنه و منسوخ و تاريخ مصرف گذشته است.

4-  جمهورى اسلامى ايران استفاده از سلاح هسته‌اى و شيميائى و نظائر آن را گناهى بزرگ و نابخشودنى ميداند. ما شعار «خاورميانه‌ى عارى از سلاح هسته‌اى» را مطرح كرده‌ايم و به آن پايبنديم.
 
5- من تأکید می کنم که جمهوری اسلامی هرگز درپی تسلیحات هسته ای نیست و هرگز از حق ملت خود برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای چشم پوشی نمی کند. شعار ما «انرژى هسته‌اى براى همه، و سلاح هسته‌اى براى هيچكس» است.

6- اتاق فرمان
رهبر هم همه را بار دیگر به روزهای نخستین انقلاب اسلامی برد و یاد سخنرانی های آتشین امام راحل انداخت که بلوک شرق و غرب را در هم می شکست و زبان مستضعفان عالم بود. دیروز هم یدیعوت آحارانوت صهیونیستی نوشت: سخنرانی رهبر ایران 'آتشین' بود.
جهان نباید با دیکتاتوری چند کشور غربی اداره شود.
 
7- اين وضعيت معيوب و پر زيان، غيرقابل ادامه است. همه از اين هندسه‌ى غلط بين‌المللى خسته شده‌اند. بايد اين وضعيت نامعقول را علاج كرد.
 
8- تحریم هایی که یاوه گویان فلج کننده خوانده اند گام های ما را محکم تر و عزم ما را راسخ تر کرده است.
 
9- طنز تلخ روزگارما ، دولت آمریکاست که دارای بیشترین و مرگبارترین سلاح های کشتار جمعی است اما امروز می خواهد پرچم مخالفت با سلاح های هسته ای را داشته باشد.
 
10- آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی رابه سلاح هسته ای مجهز کرده اند تا به کشورهای مظلوم منطقه مسلط کنند.
 
11- فلسطین متعلق به فلسطینیان است و ادامه اشغال آن خطر عمده ای برصلح وامنیت جهانی است.
 
12- پند خیرخواهانه ای به حامیان رژیم صهیونیستی می دهم، که بیایید به پیشنهاد جمهوری اسلامی در خصوص برگزاری همه پرسی بیاندیشید و شجاعانه خود را از گره ناگشودنی کنونی نجات دهید.
 
13- علاج مشکلات کنونی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با همکاری اقتصادی و رسانه ای کاملا امکان پذیر است.
 
14- خطاب به سران جنبش عدم تعهد: به هدف ها وفادار بمانیم و از اخم دولت های زورگو نترسیم.
 
15- ما اعضای جنبش عدم تعهد می توانیم برای نجات از نا امنی، جنگ وسلطه گری نقشی ماندگار بیافرینیم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عزیزم عاشقی دارد کلاسی - نباشد در خور هر عام و خاصی - معلم الله و درسش جنون است - الفبا ح - س - ی - ن است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 2,727
  • بازدید کلی : 22,779
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    اوقات شرعی

    ابزار وبلاگ

    وب سایت ختم قرآن مجید

    اسلایدشو