loading...
سلام بر مهدی(عج )
مهدی علوی بازدید : 268 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (6)
حضرت آیت الله خامنه ای،
این انتخابات همچون سیلی بیدار کننده، برخی را که در توهمات خود در خصوص نظام و مردم خیال پردازی می کردند، هوشیار کرد و حقیقت را مقابل چشمان آنان قرار داد
یکی دیگر از نکات مهم انتخابات روز جمعه را، اعتماد مردم به نظام اسلامی دانستند و افزودند: بعد از انتخابات پرهیاهوی سال 88، برخی پیش بینی می کردند که اعتماد مردم به نظام اسلامی سلب شده است اما انتخابات 12 اسفند پاسخی قاطع و روشن به این استنتاج غلط و گمانه زنی خطا بود.

ایشان خاطرنشان کردند: اگرچه انتخابات روز جمعه،انتخابات مجلس بود اما هر رأی مردم، در واقع رأی به نظام اسلامی بود و حضور اکثریت قاطع در پای صندوقهای رأی و بدست آمدن یکی از نصابهای بالای حضور در انتخابات، در 33 سال گذشته، نشان دهنده اعتماد کامل مردم به نظام اسلامی است.

رهبر انقلاب اسلامی، بصیرت و تعالی فکری مردم را یکی دیگر از نکات برجسته انتخابات مجلس نهم برشمردند و تأکید کردند: همه مردم اعم از رأی اولی ها تا افراد کهنسال، برای حضور در پای صندوق رأی، تحلیل و دلیل داشتند که عمده آن هم مربوط به کمین دشمن و هدفگذاری های جبهه معاند بود و این موضوع، نشان دهنده بصیرت مردم است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: یکی دیگر از نکات مربوط به این انتخابات، مسئولیت بسیار سنگین مجلس برآمده از چنین انتخاباتی است که منتخبان آن باید وظایف خود از جمله تصویب قوانین راهگشا را با خردمندی و تدبیر انجام دهند.

ایشان با اشاره به وظیفه مجلس
بعد از انتخابات پرهیاهوی سال 88، برخی پیش بینی می کردند که اعتماد مردم به نظام اسلامی سلب شده است اما انتخابات 12 اسفند پاسخی قاطع و روشن به این استنتاج غلط و گمانه زنی خطا بود
در گزینش وزرا و تشکیل دولتها خاطرنشان کردند: مجلس در انجام این وظیفه نیز، هم دقت و هم انصاف را مد نظر قرار دهد و نباید دقت منجر به بی انصافی شود.

رهبر انقلاب اسلامی مجلس را به حرکت هوشمندانه و همراه با اخلاص توصیه کردند و افزودند: اخلاص و عمل به تکلیف باید سرلوحه کار همه مسئولان در سه قوه و همچنین  مناصب روحانی و نظامی باشد.

حضرت آیت الله خامنه ای، با تأکید بر اینکه چارچوب و روش کار در نظام مردم سالاری دینی، انتخابات و رأی مردم است، تأکید کردند: ماده اصلی نظام مردم سالاری دینی، اسلام است که به هیچ وجه نباید از آن تخطی شود.

ایشان افزودند: اسلام می تواند به یک کشور عزت، سربلندی، پیشرفتهای علمی و فناوری، پیشرفت اخلاقی، اهداف متعالی و راههای مناسب رسیدن به این اهداف را اعطاء کند.

حضرت آیت الله خامنه ای مردم سالاری در نظام مردم سالاری دینی را نشأت گرفته از اسلام دانستند و خاطرنشان کردند: اینکه برخی تصور می کنند، مردم سالاری، از غرب گرفته شده، خطا است زیرا اگرچه شکل مردم سالاری در نظام اسلامی و نظام های غربی، یکسان است اما منبع و سرچشمه آنها متفاوت است.

ایشان با تأکید بر اینکه نظام مردم سالاری دینی برای رأی مردم، ارزش و کرامت قائل است، افزودند: در نظام مردم سالاری دینی، چارچوبهایی کاملاً متفاوت با چارچوبهای مردم سالاری
اینکه برخی تصور می کنند، مردم سالاری، از غرب گرفته شده، خطا است زیرا اگرچه شکل مردم سالاری در نظام اسلامی و نظام های غربی، یکسان است اما منبع و سرچشمه آنها متفاوت است
غربی وجود دارد زیرا چارچوبهای مردم سالاری غربی، ظالمانه است.

رهبر انقلاب اسلامی، جرم بودن انکار و یا تردید در افسانه هولوکاست در غرب، در کنار نبود حق اعتراض به اهانت صریح به پیامبر اعظم (ص) را نمونه ای از چارچوبهای غلط و ظالمانه مردم سالاری غربی برشمردند و خاطرنشان کردند: یکی دیگر از این نمونه ها، جرم بودن حضور زنان محجبه در محل کار است.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه در نظام مردم سالاری دینی، شرع و دین و احکام الهی لازم الاجرا و چارچوب زندگی فردی و اجتماعی است، افزودند: در چنین نظامی، همه امور اعم از انتخاب قانونگذاران و یا مجریان، با رأی مردم است و نظام جمهوری اسلامی تلاش دارد تا این چارچوب را بصورت کامل و همانگونه که در اسلام ترسیم شده، پیاده کند.

در ابتدای این دیدار آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان در سخنانی ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در انتخابات 12 اسفند، راهنماییهای رهبر انقلاب اسلامی را در شکل گیری این حضور حماسی بسیار مؤثر دانست و گفت: یکی از ارکان انقلاب و نظام، حضور مردم در صحنه است که امام (ره) بارها بر آن تأکید می کردند.

آیت الله مهدوی کنی با تأکید بر اینکه حفظ و استمرار نظام اسلامی منوط به حفظ ستون آن یعنی ولایت و رهبری است، افزود: نمایندگان مجلس خبرگان بر عهدی که با رهبری بسته اند، باقی هستند و حراست از جایگاه رهبری و ولایت فقیه را وظیفه خود می دانند.

در این دیدار همچنین آیت الله یزدی نایب رئیس مجلس خبرگان، گزارشی از مباحث مطرح شده در اجلاس دو روزه خبرگان ارائه کرد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
بیش از 50 بازی آنلاین و فلش
و تست های هوش و تمرکز
و تناسب قد و وزن آنلاین

لحظات خوبی را برایتان آرزومندیم
با تشکر
لایق دانستید لینک کنید

این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

سلام .
از وبلاگِ زیباتون کوتاه دیدن کردم.
با سلیقه اید ، خسته نباشید . حتما بهتر از این هم میشه .
اگر وقت داشتید خوشحال می شم به دست نوشته های بنده سری بزنید و نظر زیباتون رو ثبت کنید.
ضمنا! یادتون نره! تو نظرسنجی هم حتما شرکت کنید.
سپاس

این نظر توسط پردیس باکس در تاریخ 1348/10/11 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز !

آيا مي خواهي بازديد وبلاگت را افزايش بدي ؟

آيا مي خواهيد رتبه هاي نخست موتور جستجوگر گوگل شويد؟

پيشنهاد ما را قبول کنيد و از لينک باکس هوشمند پرديس باکس استفاده کنيد.

آيا مي دانيد لينک باکس چگونه باعث افزايش بازديد شما مي شود ؟

آيا با نحوه کار لينک باکس ها آشنايي داريد ؟

راهنماي کامل استفاده از لينک باکس پرديس را مشاهده نماييد

www.help.pardisbox.ir

شما هم در سايت ما عضو شويد و به وبلاگهاي پر بازديد بپيونديد

www.pardisbox.ir

با تشکر از شما

توجه داشته باشيد که لينک هاي ارسالي شما هيچ نبازي به تاييد توسط گروه

پشتيباني ندارد

مديريت لينک باکس هوشمند پرديس باکس[گل]

این نظر توسط hamid در تاریخ 1348/10/11 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

سلام

یه سایتی هست که مطمئنم به دردتون می خوره.

تو این سایت می تونین با کلیک کردن روی تبلیغات پول در بیارین!

و با گذاشتن روزانه نیم ساعت وقت برای کلیک و تبلیغات می تونین به درامدی ماهیانه و دائمی دست یابین.

فقط کافیه به لینک سایتشون برین و ثبت نام کنین و بعد از ثبت نام در بالای صفحه بر روی انجمن کلیک کنین و آموزش هاشونو بخونید و افراد موفقی که اونجا پیام گذاشتن رو ببینید.

کار شما فقط کلیک کردن نیست و می توانید بنر تبلیغاتی آن سایت را در وبلاگ خود بگذارید و از این راه هم کسب درامد کنید و بعد از اینکه مجموع درامدتون به حد نساب رسید می تونین یا پولتون رو دریافت کنین مستقیم یا پولتونو دوباره تو سایتشون سرمایه گذاری کنین و چند برابر کنین!

بسیاری از افراد از همین راه و با پشتکار عالی توانسته اند به درامدی بالا دست یابند و بعد از مدتی شغل اصلی خود را ترک کرده اند و به کار در همین زمینه تجارت الکترونیکی پرداخته اند.

حتما ثبت نام کنید

لینک ثبت نام:
http://teobux.com/register.php?r=ibjO28iLlaSW
https://asemanbux.com/register.php?r=ibjO28iLlaSW

این نظر توسط mob در تاریخ 1348/10/11 و 9:42 دقیقه ارسال شده است

گن یا تی شرت لاغری مردان تضمینی

اگر از فرم بد لباس در بدنتان در عذاب هستید
اگرشما شکم دارید و می خواهید که دیده نشود
شما می توانید لباس های شیک و به روز را بپوشید
بدون قرص ، بدون کوچکترین زحمتی فقط با پوشیدن تیشرت


کسب اطلاعات کاملتر در مورد تیشرت لاغری
www.mob4all.ir/market.aspx?p_id=1974

این نظر توسط دعوتنامه در تاریخ 1348/10/11 و 8:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام اين دعوتنامه براي شماست براي عضويت در كلوب اجتماعي ماباهم ... در آستانه ي بهار دنياي مجازي خود را نيز خانه تكاني كنيم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عزیزم عاشقی دارد کلاسی - نباشد در خور هر عام و خاصی - معلم الله و درسش جنون است - الفبا ح - س - ی - ن است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 2,722
  • بازدید کلی : 22,774
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    اوقات شرعی

    ابزار وبلاگ

    وب سایت ختم قرآن مجید

    اسلایدشو